Verovali ili ne, Pepsi u obliku tega je, izgleda, nov način sublimirane poruke potrošačima da je ovo osvežavajuće piće zdravo i poželjno za popiti.
U svojoj novoj kampanji za Pepsi Light na području Brazila, čelnici kompanije su došli na “sjajnu” ideju da izmene bocu soka učine je privlačnijom široj populaciji potencijalnih potrošača. Kampanju Pepsi Light Dumbbell radila je agencija AlmapBBDO i treba (verovatno) da sugeriše kako je Pepsi Light piće broj jedan za zdrav način života i redovno vežbanje.
Mhm, da.
Istina je, kao i uvek, nešto drugačija. Postoje istraživanja koja su utvrdila da redovno konzumiranje dijetalnih sokova pravi naslage oko stomaka, a da ne govorimo o tome kako povećava rizik od gojaznosti.
Bilo kako bilo, Pepsi se još uvek nije oglašavao ovim povodom, a na vama je da procenite trebaju li vam ovakvi tegovi u blizini.
Facebook Comments Box